Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Ο Γιώργος Κουμεντάκης και η Τήνος

....Στην Τήνο πώς είναι η καθημερινότητά σας;

«Ο ανθρώπινος παράγοντας παίζει τεράστιο ρόλο. Εχω στενή επαφή με τους συγχωριανούς μου. Μέσα στην καθημερινότητά μου υπάρχει και ό,τι αφορά την καθημερινότητα του χωριού: η εκκλησία, οι γιορτές, τα πανηγύρια, οι χαρές και οι λύπες, οι συζητήσεις. Περνάμε ώρες μαζί συζητώντας, κάνοντας βόλτες για να μαζέψουμε π.χ. χόρτα. Αυτός ο πυρήνας είναι οι καινούργιοι μου φίλοι κι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Κι επειδή είναι πολύ διακριτικοί άνθρωποι μου αφήνουν χρόνο για την προσωπική μου έκφραση. Καταλαβαίνουν ότι εδώ ήρθα για δουλειά κι όχι για τουρισμό».....

....Εχει κάτι αυτό το νησί. Είναι το φως, το περιβάλλον;

«Εχει υπογείως ένα καθηλωτικό ρεύμα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω με λόγια. Εχω όμως την εντύπωση ότι το αισθάνονται όλοι που μένουν εδώ, σαν μια μυστική "συνωμοσία" που υπάρχει πίσω από το μυαλό, τα λόγια και τις πράξεις. Κι όλη αυτή η ενέργεια έχει μια ιδιαίτερη χαρακτηριστική "ηθική" -που προσπαθώ κι εγώ να τη διατηρήσω μέσα μου και να μην την αλλοιώσω συζητώντας γι' αυτήν».

Από τη συνένετυξή του στην Ελευθεροτυπία του Σαββάτου 20-06-2008 «Δεν ήθελα να πνιγώ στο τσουνάμι της Ολυμπιάδας».
Ζώντας πια μόνιμα στην Τήνο, κάθε άλλο παρά απομονωμένος, ο Γιώργος Κουμεντάκης βρήκε την πραγματική μουσική του ταυτότητα ανακαλύπτοντας την παράδοση - Όλόκληρη η συνέντευξη: www.enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: